[Epitesz-barkacs] vegyes-kazan + goz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 23., H, 08:27:04 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2010.08.23. 07:09:55 +2h-kor írta:

> Mennyi időre nincs?

a napokban már a TV-ben is rebegik, hogy
a kormány jelenleg  a villanyszolgáltatókat macerálja azzal,
hogy nagy viharok után ne hagyják áram nélkül a településeket
2-3 napra, hanem 6órán belül legyen áramszolgáltatás

talán a listán is vannak, akiknél a település egyetlen trafója
előtti egyetlen 10kV-os kanóca akár napokra vihar miatt
nem megy

> 24 órán belül valószínűleg még csak fázol, de a rendszer nem fagy
> szét. Ennyi idő alatt le is engedheted, ha nagyon muszáj.

> Ha teljes autarkiára akarsz berendezkedni, akkor rossz helyen vagy a
> városban. GOTO tanya, kút, szélkerék, napelem, cserépkályha,
> baromfiudvar, termények, disznóvágás ... és baromi sok meló.

annyit azért nem szeretnék melózni, a kényelem (pl. van delej) miatt
más dolgokról is hajlandó vagyok lemondani,
de a jelenlegi 1fázisú 25Amperes órám elegendő lesz (jelenlegi elgondolásom
szerint)
és nem kell 3fázisra "felturbózni" az áramfüggésemet :-)