[Epitesz-barkacs] Hivatalos iratok

PMerlin.ML (GMail) pmerlin.ml at gmail.com
2010. Aug. 26., Cs, 18:24:24 CEST

Félreértés ne essék: nem a díjfizetéssel, hanem a felesleges időtöltéssel és
sorbanállással van bajom.
Tavaly tavasszal kezdődött az ügy, olyan gyors a hivatali ügyintézés
(fellebbezéssel, másodfokkal, meg ilyesmivel), hogy ugyanannál a hatóságnál
közben lezajlott a telekegyesítés is, április végén megkapták a
földhivataltól a határozatot is. Onnan tudja az ügyintéző, hogy változott.
Na, ha tudja más, akkor vegye is alapul az ügyben, ne engem küldözgessen ...

Kösz mégegyszer mindenkinek a segítséget:
     Laci