[Epitesz-barkacs] csőbilincs

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Aug. 28., Szo, 09:42:24 CEST

gyapo írta 28 Aug 2010  9:05 levelében:

> De akkor hol marad az "annyiert adom amennyiert
> megveszik" elv? Ha jon az allam, megallapit egy
> arat, es az afolotti reszt elveszi.
No, álljunk meg egy szóra!
Ezt a banki jövedelmek megcsapolására találták ki.
Egyrészt nem beszélhetünk piaci erőegyensúlyról egy bank/magánszemély
kapcsolatban.
Másrészt "kissé" hülyén veszi ki magát, hogy az utóbbi évek válságát
létrehozó bankszektor lehúzott az államokról (=az adófizetők
zsebéből) hatlmas pénzeket feltőkésítés és egyéb bűvös kifejezések
ürügyén, mert meg kellett menteni szegényeket. (Nem tudom más cégeket
mikor, ki fog megmenteni, ha a saját hülyeségük miatt szarba
kerülnek.)
Ezek után ez a szegény, megmentésre szoruló bankszektor rekord
prifitokkal zárt. Szerintem abszolút etikus, ha ezek után a beléjük
fektetett pénz egy részét legalább megpróbálják visszakapni.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu