[Epitesz-barkacs] csőbilincs megoldás

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Aug. 28., Szo, 16:44:06 CEST

> engem nagyon felmérgesített ez az irreális csavar drágaság.
>
> amúgy is kellett egy ilyet esztergálnom :...

>Kérdésem volna: amikor elkövetted ezeket az ügyes szerkezeteket, miket
>vettél figyelembe? Pl mennyivel számoltad az óradíjadat, amiben a
>gondolkodás is,

értem mire akarsz kilyukadni.

én meg máson problémázok:

azt nem értem, hogy amikor műanyag terméket gyártottam, akkor miért volt az,
hogy tőlem fillérekért akarták átvenni ?
úgy kellett szinte a küszöb alatt becsúsznom a nagykereskedésbe, hogy "ugyan
ha lehetséges lenne akkor legalább 100 db-ot vegyenek be"

természetesen ingyen ott hagyom és miután eladták 45 nap múlva fizetnek és
akkor is 5-ször kell rájuk telefonozni, hogy mostmár tényleg kifizethetnék,
mert már 2 hónap is eltelt.
sőt a kínai olcsóbban hozza, én is adjam olcsóbban....

és kérdésedre a kikerülő válaszom az, hogy én miért nem tudok eladni olyan
káva drágan, mint az ilyen irreálisan drágán árusító cég, de ha én akarok
venni akkor nekem miért kell káva drágán vennem ???

ez ami rohadtul zavar ebben a szemét világban.

és igazából megint magamra maradtam a véleményemmel mert az eddigi írásokból
számomra az derült, hogy hát én vagyok hülye mert hát így van jól ez a
világ, hogy annyiért adják amennyiért akarják, és az a hülye aki megveszi és
kifizeti.

és akkor most ki is a hülye ? én akit zavar, hogy rohadt drága vagy az a
birka aki megveszi és el sem gondolkodik rajta, hogy irreálisan drága ?

mert ugye van benne 1 db 6-os csavar amit kiskerben is 10 ft-ért meg lehet
venni és van rajta fröccsöntött kupak ami kb. 40 ft-ba kerül.

sőt azt is meg merem kockáztatni, hogyha keresek egy esztergályost és
elmondom neki, hogy ilyen kellene 4 db, szerintem ugyanannyiért az is
megcsinálná.
pedig az egy teljesen egyedi gyártás, aminek tényleg megvan az ára.

de mind1 kb. nem érdekel, hétfőn vissza megyek a boltba vissza viszem a két
csavart és vissza kérem pénzem, és ha meg nem akkor vásárlók könyve.
legalább dolgozzanak meg akkor a pénzükért.

zsolt