[Epitesz-barkacs] aljzatkiegyenlites megint

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 28., Szo, 21:18:52 CEST

vajk fekete wrote:

> osszesen mondjuk egy masfel m2-rol kellene levenni 1-2 centit, es
> akkor maris fele annyi aljzatkiegyenlito kellene.
>
> eddig probaltam a flexxel becsikoz, geppel leves dolgot, meg a

Pedig ez nem tűnik rossznak. Gondolom a bevágás elég hatékony, legalábbis én már
vágtam gyémánt-tárcsával betont, eléggé vitte, csak marha nagy a por.

Körfűrészbe fogott tárcsával kellene csinálni, mert az határozott mélységben
vág, és tolni is könnyű.

Aztán meg nagy vésőgéppel nyomatni le a csíkok közti részt.

Nem tudom, mi van a beton alatt, de van egy másik, szintén hatékony módi: ha
föld van alatta pl, akkor az egész betont felvésni, és újat betonozni. Egy nagy
vésőgéppel elég hatékony, ha már meg van kezdve. Megkezdeni meg úgy lehet, hogy
bele kell fúrni néhányat mittudomén 30-as fúróval, onnantól megy.