[Epitesz-barkacs] aljzatkiegyenlites megint

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Aug. 28., Szo, 17:43:03 CEST

sziasztok,

egy olyan helyiseghez erkeztem, ahol a szintkulonbseg eleri a 4 centit.

osszesen mondjuk egy masfel m2-rol kellene levenni 1-2 centit, es akkor maris
fele annyi aljzatkiegyenlito kellene.

eddig probaltam a flexxel becsikoz, geppel leves dolgot, meg a gyemantos
betoncsiszolo korongot is. az elso nem tul preciz, a masodik meg inkabb simogat,
nehezen hiheto hogy centi eltavolithato vele.

van ennek valami trukkje, vagy turelmetlen vagyok es kesz???

vajk