[Epitesz-barkacs] hazepites Re: csobilincs

gyapo gyapo at freemail.hu
2010. Aug. 29., V, 09:13:52 CEST

>iránt: ez nyilvánul meg a Tisza nagyvízi medrében felépített nyaralók és
>lakóházak ezreiben Jándtól Nagykörûn át egészen Szegedig. Sokan azt állítják,
>hogy elegendõ a házak lábakra állítása, mások meg azzal érvelnek, hogy ilyen
>területeken mindenki saját felelõsségére építkezik, tehát nem kell a
>társadalomnak helyt állnia a kárért.

Na ez az. Ezzel szemben a kormanyok megis
perkalnak az ilyen hazakra is, ha nem volt biztositva.
Szerintem az nem jo megoldas, hogy teljesen
magukra hagyjuk ezeket az embereket, hanem valami
nagyon olcson epitheto szukseglakasokba
koltoztetni oket, hogy legyen fedel a fejuk
folott. Tehat a rossz helyen epitett hazat nem
biztositani, ha lakhatatlanna valik penzt nem
adni semmit, hanem a megfelelo helyen felepitett
szukseglakast folajanlani. Igy szep lassan
elkopnanak a nepek az arviz altal sujtott
teruletekrol, vagy csak azok maradnanak, akik
sajat erobol ujra tudjak epiteni vagy javitani.
De az is a megoldas resze, hogy arviz szempontbol
gondosan folmert teruletekre nem adni epitesi
engedelyt, es fennmaradasit se az engedely nelkul
epitettekre, sot meg buntetni is azokat. A mar
regebb ota ottlevokre meg a fenti megoldas.

Udv.: gyapo

gyapokuk at cfwpont.hu