[Epitesz-barkacs] Réz küszöbsín

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 29., V, 19:32:49 CEST

Auth Gábor wrote:

>   Ma lejártam a lábamat, Ikea, Obi, Baumax és Bricostore áruházban
> voltam, kerestem réz küszöbsín (20x1 méretű lemezcsík), de sehol nem
> láttam, volt alumíniumból, volt mindenféle parketta szegély, ilyesmi
> nem...
>
>   Hol lehet ilyet kapni? Az se baj, ha nincs rajta gyárilag furat,
> fúrok én rá. :)

Nekem is van, bár én nem erre vettem anno, hanem elektronyos célból. Amúgy
metalloglobus, mór utca, meg bronzker, bronzker.hu. Más méretek is vannak. Pl
42x1,5 meg 25x2, amiket még én vettem hasonló célból. Tekercsben, szóval a
kiegyenesítést is ki kell találni. :) Én platnira rakom, ha olyan kell, és
egyenesre munkált 10x40mm-es bő arasznyi laposvas darabot fektetek rá, és
nagykalapáccsal adok neki.