[Epitesz-barkacs] Réz küszöbsín

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2010. Aug. 29., V, 19:50:46 CEST

Halihó!

2010. augusztus 29. 19.32.49 dátummal jhidvegi az alábbiakat írta:
> Nekem is van, bár én nem erre vettem anno, hanem elektronyos célból. Amúgy
> metalloglobus, mór utca, meg bronzker, bronzker.hu.

  Hm... ilyen vörösréz/sárgaréz szalag érdekelne, talán 8 méter kellene, ha
tekercsben van, az jobb, mintha 1 méterre darabolva lenne, mivel így lemérem a
küszöböket és pont annyit veszek.
  Mindkét helyen fogadnak kisfelhasználót? 100 méternyi sok lenne... :)

> Más méretek is vannak.

  20x1 méretű a küszöbön a horony, amiben most alumínium szalag van. :)

> Tekercsben, szóval a kiegyenesítést is ki kell találni. :) Én platnira
> rakom, ha olyan kell, és egyenesre munkált 10x40mm-es bő arasznyi laposvas
> darabot fektetek rá, és nagykalapáccsal adok neki.

  Szerintem 5-6 csavar odahúzza a küszöbre, aztán lesz pár éve egyenesedni...
:)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor