[Epitesz-barkacs] radeco twisterben delej csupaszon

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Aug. 29., V, 22:53:00 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.08.29. 21:23:22 +2h-kor írta:

> Hm. Aszondod, hogy a cekász egy csupasz csőben van? Vagy hogy van? Hozzá
> lehet
> férni? Tudnál fűtőtestet cserélni, mármint magát a drótot?

van egy műanyag tömb, 11cm magas, benne 4 furat 1-1cm átmérővel
és 11cm hosszú, ezekben a lukakban van a cekász, és ugyanezekben a
lukakban a cekászt a víz is körülveszi, körbenyalja

tehát a cekászt simán ki lehetne cserélni

cekász-spirál 1menete d x pi = 9 * 3.14 = kb 29mm centinként 6menet,

4henger  x 11cm = 44cm tekercshossz

44 * 6 * 29 =  kb.7656 mm hosszú cekászon 19,4A megy át

> Jó, de a cekászt milyen cső veszi körül? Mi tartja távol a csőtől, ha az
> fém? Ha
> nem fém, akkor rendben van. Sőt, azt is el tudom képzelni, hogy a cekász két
> részből áll, van a két végcső, köztük meg van egy leszigetelt rész, ami
> belül
> műanyaggal van bélelve, ennek a közepén jön ki elektromosan a cekász közepe,
> ide
> jön a fázis, a két végére meg a nulla.
>
> A megoldás amúgy elfogadható, lehet, hogy az enyém is ilyen.

szóval ha egy ennek megfelelő cekászt találnék, akkor
a radecoban egy  esetleges hiba esetén simán ki tudnám cserélni
a cekászt.

vagy csinálhatnék egy másik átfolyóst is :-)

pl. tetőtéri ejtőtartályos víznél nem kell nyomáskapcsoló, egy pici
fojtócsappal a 2,1 liter/perc belőhető