[Epitesz-barkacs] radeco twisterben delej csupaszon

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 29., V, 23:34:27 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> van egy műanyag tömb, 11cm magas, benne 4 furat 1-1cm átmérővel
> és 11cm hosszú, ezekben a lukakban van a cekász, és ugyanezekben a
> lukakban a cekászt a víz is körülveszi, körbenyalja

Ez így tök elfogadható. Én azt hittem, hogy fémcső van.

> cekász-spirál 1menete d x pi = 9 * 3.14 = kb 29mm centinként 6menet,
>
> 4henger  x 11cm = 44cm tekercshossz
>
> 44 * 6 * 29 =  kb.7656 mm hosszú cekászon 19,4A megy át

drótátmérő?

> szóval ha egy ennek megfelelő cekászt találnék, akkor
> a radecoban egy  esetleges hiba esetén simán ki tudnám cserélni
> a cekászt.

Igen. Nem találni, hanem csinálni lehet. Kanthal huzalból valszleg.

> vagy csinálhatnék egy másik átfolyóst is :-)
>
> pl. tetőtéri ejtőtartályos víznél nem kell nyomáskapcsoló, egy pici
> fojtócsappal a 2,1 liter/perc belőhető

Az a baj bármilyen átfolyóssal, hogy ha nem megbízható az az elem, ami kapcsolja
az áramot, akkor könyen előfordulhat, hogy vízáram nélkül lesz bekapcsolva,
onnantól meg nagy ciki van.