[Epitesz-barkacs] belso vizkeringetes

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Aug. 30., H, 07:02:00 CEST

jhidvegi írta 29 Aug 2010  23:30 levelében:
> Igen, de ez nem keringetÑ, hanem cirkulációs szivattyú.
Azért, mert a szó latin szinonímáját használjuk, még nem változik meg
a felépítése, ami megegyezik a fűtési keringetőkével.
Épp nemrég szembesültem vele, hogy leállt a HMV keringetés. Ekkor
esett le a tantusz, hogy függőleges tengellyel szereltük. Utána
néztem a Grundfoss honlapján, és ezeket is vízszintes tengellyel
szeretetik. Átforgattam, de nem történt csoda: kiderült, hogy a két
mozgásérzékelőből, ami a konyhából ill. a fürdőszobából kapcsolja a
keringetést, másfél év használat után kettő rossz :-( Nem a tecckóban
vettem.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu