[Epitesz-barkacs] aljzatkiegyenlites megint

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 30., H, 10:28:52 CEST

vajk fekete wrote:
> nem ferde, teknos. egy barom volt aki betonozta. a fal mellett magas,
> kozepen mely.

Akkor arra gondolt, hogy a víz magától menjen középre, ne seprűvel kelljen
odaszoktatni. :-) Na de ennyire nem kellett volna.

Ezt a hibát régesrégen én is elkövettem. Folyománya: a mosógépet nehéz
vizszintbe állítani, illetve hajlamos odébb mászni.

> raadasul utanna nekiallt 1-2m2-es darabokban aproszemu betonnal
> rabetonozni, hogy kihozza az egyenest, de baromira nem sikerult neki.
> igy en ezt az egeszet felvestem, lehordtam vederben (kb 4m3), es most
> csinalom ujra. vestem is, meg helyisegenkent kulon csinalom (o egybe
> csinalta a 80m2-t), igy lesz 1-2cm a folyoso es a szobak kozott, de a
> kuszobnel nem latszik.

Jól emléxem, hogy ott nem padlófűtés van?

Nem valószínű, hogy a födémre direktben betonoztak rá, nemde? Ez akkora meló,
hogy nekem úgy tűnik, legalább egy próbát megérne az egész felbetont feltörni.
Nincs kizárva, hogy ha valahol elválik a födémtől, akkor jön fel az egész
könnyedén. Főleg, ha leraktak valamit, fóliát, hungarocellt, akármit, ami
szétválasztja a kettőt.

Na persze, ha ezt az utat választanád, akkor az újrabetonozás jó nagy meló
egyrészt, másrészt az eddigi melód kárba vész. Cserébe viszont jól lesz
megoldva, pl meg tudod csinálni, hogy ha fent fapapucsban mászkálnak, lent nem
lehet hallani.