[Epitesz-barkacs] aljzatkiegyenlites megint

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Aug. 30., H, 13:30:53 CEST

szia,

nem egy szobarol van szo, hanem az egesz 9x9meteres fodemrol. amikor megvettem,
nem volt fent semmi valaszfal, egyben volt az egesz 80m2, ket darab oszloppal.

ez egy megerositett fodem, mert az eredetileg satortetos foldszintes hazra meg
az elozo tulaj elkezdte a tetoterbeepitest. csinalt megerositett koszorut,
terdfalat pillerekkel, es nyeregtetot. utanna en megerosittettem a
tetoszerkezetet, mert hullamlemezre volt meretezve, tetettem ra cserepet,
csinaltam valaszfalakat, plafont, stb.

a fodem olyan, hogy eredetileg valami brutal betongeredak (F?, G?), benne
horcsikfodem. azon salak. majd meg az elozo tulaj altal salak reszben eltuntet,
perlittel feltolt a gerendak kozott puposra, es erre a "zsalu"ra egy alulbordas
vasalt betonlemez, korben a koszoruba bekotve. ez a lemez az, aminek a teteje
homoru, es aminek a szelet vesegettem. mivel a fodem mar igy is vagy 40 centi
vastag, es a felso beton az also gerendazattol egesz jol el van ho es
hangtechnikailag valasztva, erre mar nem akartam sziegetelest meg betont tenni,
hanem aljzatkiegyenlites, es megy ra a padlo.

vajk