[Epitesz-barkacs] aljzatkiegyenlites megint

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Aug. 30., H, 17:54:50 CEST

vajk fekete wrote:

> nem egy szobarol van szo, hanem az egesz 9x9meteres fodemrol. amikor
> megvettem, nem volt fent semmi valaszfal, egyben volt az egesz 80m2,
> ket darab oszloppal.....

Hát így már értem, miért nem jöhet szóba a feltörés. Marha nagy meló lenne azon
túl, hogy az már nem lenne bekötve sehogy a koszorúba - ha jól értettem.

> valasztva, erre mar nem akartam sziegetelest meg betont tenni, hanem
> aljzatkiegyenlites, es megy ra a padlo.

És ezt a vizszintesítést ezek szerint helyiségenként.
Az esélytelen, hogy az egész egy szintben legyen végül, tehát semmi lépcső ne
legyen az egyes helyiségek között?

Különben szerintem nem túl nagy vastagságok kitöltése nem csak padloponnal
lehetséges.