[Epitesz-barkacs] 5V vs. 12V tapfelado

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Dec. 3., P, 13:48:14 CET

úgy adódott, hogy erősítő kellett volna
egyik antennás boltban  erre találtam rá, amin 12V tápgfesz van a rajzon
http://images.dipol.com.pl/pict/b4007.jpg
(eredetileg egy "saturn 1" antennára gondoltam, de a boltban
a jelenlegi lepkeantennára rá is szereltő ketyere lett a vége)

beáldoztam még rá egy " 12Voltos tápfeladót " is

itthon keresgélve az alábbi weblapon
http://www.ostelsat.hu/antennaerosito_lna-101_15db_arnyekolt_5v-12v_B4007.htm
ilyen szövegbe is belebotlottam

"Az eszköz tápfeszültség ellátása a szabványos 12V-os vagy a digitális
földfelszíni
televíziózásnál a DVB-T-nél használt 5V-os feszültséggel is lehetséges"

és valóban, a set-top-box ANT-IN aljazatnál a  "Voltage  5V DC" szöveg is ott
van, sőt
ezen kapcsolót sem találok, és nem tudom, hogy az szoftveresen kikapcsolódik-e

antennarendszerekben "véletlenül" egy 5V -os delej is és egy 12Voltos delej is

bekapcsolódna, zárlat is keletkezhetne?