[Epitesz-barkacs] ablak kerdes meg egyebek

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Dec. 5., V, 11:18:09 CET

sziasztok,

nelialltam kicsit haladni a tetoterbeepitessel, es van egy par meglepo, meg egy
par kevesbe meglepo dolog.

a lenyeg, hogy alul futes van, 20-21 fok, felul nincs, 12-14 fok korul.

lepadloponoztam egy nagy (kb 25m2) szobat. persze izzadnak az ablakok meg
minden. mar ket hete. torolgetem az ablakot, szelloztetek naponta tobbszor,
varom hogy elfogyjon a viz.

 - ma reggel latom, hogy elrepedt az egyik ablak sarka. hat az meg mitol? csak a
belso uveg, szepen 45 fokban a sarkatol ugy 12cm-re.

 - a padloponon lett nehany hajszalrepedes. ezt ugy tippelem hogy a
szellozteteskor radolo minusztol osszement, a fodem alatta meg nem. tulkepp ha
nem valik fel (egyelore nem akar) akkor ez nem zavar egyaltalan.

 - a tetosikablakrol a viz befele lefolyik. ez szar. csinalni nem tudok vele
semmit. remelem ha lesz rendesen futes, akor remelem nem lesz ilyen.

futest sajna nem lenne egyszeru csinalni. meg biztattam magam, hogy majd a padlo
utan teszem fel a radiatorokat csak, mert kicsit utban lennenek.

a szelloztetesen kivul mit csinalhatnek? megis kellene futsek valamivel?

vajk