[Epitesz-barkacs] bypass ag

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 7., K, 19:25:37 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> eszembe jutott pl. az IBC tartály, 1m3-es, bár az igaz, hogy műanyag,
> és a tartály vízhőfok bírását nem találtam róla

Nem érdemes keresni, ezek polietilénből vannak, szóval meglágyul. Tán még 60 fok
táján jó lehet, de úgy is csak akor, ha megvan a fémváz is hozzá.

> sajnos le kellett állnom azokban a napokban egy műszaki probléma miatt

Mármint a kazán etetésével? Hát az elég gáz.

> lehet, hogy a 12kW -ot újra kell gondolnom, akár kevesebb is elég
> lenne

Azok alapján, amiket írtál, biztos, hogy sokkal kevesebb is elég.
Onnan is gondolom, hogy egy hőszigeteletlen betonkolosszuson próbáltam pont
12kW-ot, és hőséget volt képes csinálni. Nálad gatyarohasztó hőség lenne tőle.

> egy 600Wattos olajradiátorral az egyik szobában a -8-as hideg
> hajnalon padlón +6,
> plafonon +12celsius,  most padlón 13, plafonon 18celsius

Hát akkor én aszondom, hogy a 3kW is elég lehet a súlyos minuszokban is.
Nem emléxem, hogy is van a klíma? Miért is nem lehet beüzemelni?

Mostanában jól jönne, ha bármi miatt nem tudsz kint tüzelni. Mégis azért csak
harmadannyi áramot fogyaszt, mint az olajradiátor, és megoldja az egyforma
hőfokot is lent-fent!