[Epitesz-barkacs] diszperzit Re: retegelt lemez falra

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 11., Szo, 08:01:29 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> kb 50évvel ezelőtt volt egy vizes bázisú, "mosható falfestéknek"
> nevezett, talán walkid nevű valami, ami foltokban pattogott le, olyan

Azért az nem diszperzit! :-) Nem is biztos, hogy az vizes bázisú, az egy
vízzáró, valami szintetikus hígítós trutyi volt. Sokat festettem vele, nem volt
azzal gond. Nyilvan azokat a falakat nem volt célszerű festeni vele, amik
valahogy vizesedtek, mert ez ugye lezárta elég jelentős mértékben a felületet.