[Epitesz-barkacs] diszperzit Re: retegelt lemez falra

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Dec. 11., Szo, 07:17:57 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2010.12.10. 20:00:33 +1h-kor írta:

> Hello,
> diszperzittel festett falra fel lehet ragasztani 4mm-es retegelt lemezt?
> Gondoltam, hogy surunbekenem a hatuljat szilo csikokkal, felhelyezem a
> helyere, es gumikalapaccsal odautogetem. Lekapja a festeket vagy nem? A
> festek maga eleg jol ott van a falon, lekaparni nehez.

kb 50évvel ezelőtt volt egy vizes bázisú, "mosható falfestéknek" nevezett,
talán walkid nevű valami, ami foltokban pattogott le, olyan lett,
mint egy földrajzi világatlasz.  Kb 40 évvel ezelőtt jutott el olyan
állapotba,
hogy "ilyet mégegyszer soha" .... és sima meszelés lett a vége
( ahol jól tapadt, ott csak vakolattal együtt lehetett legyilkolni, több heti
munka volt :-( )

vélhetően "valamilyen alapozási hiba" lehetett a háttérben ( az oka nem
derült ki és azóta is kerülöm ) és "építéstudományi szinten"
sem találtam az okát.

lepattogzó diszperzittel találkozott-e már valaki?