[Epitesz-barkacs] retegelt lemez falra

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2010. Dec. 13., H, 10:53:41 CET

Hali!

Szerintem: a szilo nem jó, az nem igazán ragasztó, hanem inkább tömítőanyag.
Inkább valamilyen poliuretán vagy epoxi  alapú szerelő ragasztó kellene,
Sika-nak, meg a Würthnek láttam ilyen cuccokat. De ott meg az lesz a baj,
hogy le fogja szedni a falat.

Ha a csavar nem látszódhat, akkor azt csinálnám, hogy kisebb lemezdarabokat
vagy léceket csavaroznák a falra, majd arra ragasztanám faipari ragasztóval
a rétegeltlemezt. Ez felvenné az egyenetlenségeket is, a későbbi
hő/nedvesség általi mozgást, és még ki is szellőzne mögötte. Másrészt meg
szerintem egy csavarfejet azért nem olyan nehéz ledugózni, még 4mm-es
lemezen sem.

Vagy valamilyen könnyebb és rugalmasabb anyagot raknék a rétegelt lemez
helyett.

Szabolcs