[Epitesz-barkacs] R22 -> R290

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 14., K, 06:55:40 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> ezen a weblapon
> http://www.gas2010.com/natural-refrigerants
>
> ebben megtalálod
>
> CARE 40 (R290)
>
> CARE 40 (R290 propane) is a high-purity, single ingredient
> refrigerant for many types of air conditioning and refrigeration.....

Ezt nagyon köszönöm, lehet, hogy ezen a módon 1:1-ben lehet helyettesíteni az
R22-t.

Majd belemélyedek. Legjobb az lenne, ha rátöltésre is lehetne használni.

Nagytisztaságú vagy nem, nem tudom, mennyire fontos. El tudom képzelni, hogy ha
a gázpalack le van hűtve -10 fokra, akkor már jószerivel csak propán jön belőle,
illetve még ki lehet egészíteni a lefejtő csövet egy lecsapató kondenzátorral,
amibe a maradék bután (a forráskor keletkező aerosol) le tud csapódni.

Bár fene tudja, lehet, hogy egyszerűbb megvenni palackban, majd ennek is
utánanézek a hóbagolynál.