[Epitesz-barkacs] tavkapcs AAA meres

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 15., Sze, 08:41:26 CET

k_tibor wrote:
> Egy távirányítóban az érintkezéseknél valami olajhoz hasonló színű,
> sűrű kencét láttam. A nehezen működő gomboknál nem volt. Amikor ott is
> bekentem, megjavult a gomb.
> Van tippetek, mi lehet ez az anyag? Ha jól emlékszem, Samsung volt.

Nekem pont fordított a tapasztalatom, és sosem értettem.

Kis aiwa tv távirányítója kezdett el szarul működni. Szétszedem, látom, hogy
valami olajos lé van azon a részen, ahol nem reagálnak a gombok megfelelően,
erősen kell nyomni...

Még meg is gyanúsítottam családtagot, aztán lemosva, megszárítva tökéletes lett.

Telik-múlik az idő, már csak az én hatáskörömben volt a cucc, jelenség ugyanaz,
szétszedem, ugyanott olajos. Pedig biztos, hogy nem öntöttem rá semmit, nem
fogtam meg trutyis kézzel. Letisztít - rendben műk.

Még vagy 3-szor megtörtént, a belső rögzítőcsavar már nem fogott, máshogy
oldottam meg az összerögzítést, és most már mindig szétszedem és letisztítom az
egyre kisebb mennyiségben ott fellelhető olajos kinézetű levet.

Volt, hogy mosószerrel mostam meg (a nyákot is), máskor benzinnel, és mindig azt
hittem, hogy most aztán már sohasem lesz olyan. A gombok zártak, tehát egybe
gumi az egész, azon nem jut át semmi. Ma sem értem, de a jelenség már szinte
sose jön elő. Lehet, hogy a gumi anyagában volt az olajos valami, vagy egyszer
tényleg ráömlött valami, azt bevette....