[Epitesz-barkacs] tavkapcs AAA meres

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2010. Dec. 15., Sze, 09:19:38 CET

Hali!

Ezen én is sokat töprengtem, de arra jutottam, hogy egyszerűen az ember
ujjáról lejövő kosz/zsír + egyéb koszok szépen bedolgozzák magukat a
billentyűk között, mert akkor is ilyen lesz előbb utóbb, ha nem locsoljuk
sörrel. Simán vizcsap alatt, mosogatószerrel (a'la Beka) szoktam
megmosogatni, utána jó.

Szabolcs