[Epitesz-barkacs] tavkapcs AAA meres

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 15., Sze, 18:20:32 CET

SZIGETI Szabolcs wrote:
> Hali!
>
> Ezen én is sokat töprengtem, de arra jutottam, hogy egyszerűen az
> ember ujjáról lejövő kosz/zsír + egyéb koszok szépen bedolgozzák
> magukat a billentyűk között, mert akkor is ilyen lesz előbb utóbb, ha
> nem locsoljuk sörrel. Simán vizcsap alatt, mosogatószerrel (a'la
> Beka) szoktam megmosogatni, utána jó.

Igen ám, de az én mancsom olyan száraz, mint a tapló. Na meg a billentyűk kézzel
megérinthető része, a guminak ez az oldala nem lesz olajos, még tapintásra sem,
meg láthatóan sem, csak a túloldal, ahova csak teleportációval juthat kintről
olaj, vagy pedig valami ott ereszti ki magából. Onnan is gondolom, hogy a
sokadig szétszedés és foltbenzines mosás után már alig-alig észlelhető a
jelenség, az ujjam meg ugyanolyan.