[Epitesz-barkacs] kutyafaraszto

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 16., Cs, 18:34:08 CET

(G)feri wrote:

> szerepet. Persze az is fontos, hogy a kiskutya érkezése után se érezze
> magát  az  öreg  eb  az igazi falkavezér gazdiktól mellőzve. Lehet,
> hogy  az  öreg  kutyusod  már akkor is beteg volt mikor az új jövevény
> érkezett, ezért  is nem vette át a tempóját.

Végülis nincs kizárva, de ennek semmi nyoma nem volt. Rögtön, amikor idekerült
az új kutya, és főleg aki hozta (az egyik lányom) tök odavolt érte, meg
körülötte forgott a világ, lehet, hogy itt volt a probléma. És mivel még fiatal
volt az új eb, istentelenül kellett mindenre figyelni. Úgy került ide, hogy nem
tudták lakásban tartani. Aztán átkerült valami másik rokonhoz, aki kikészült
tőle, szólt, hogy vigyék a pelcsába. Aztán átkerült a srác szüleihez, akiknek
kertes házuk volt, azt hitték, ott minden rendben lesz. Hát nem, mert szarrá
ásta a füvet meg mindent, kibuktak tőle, vigyék a francba.

Na ekkor következtünk mi. Beszoptuk. Ez egy talált kutya, szerintem valaki, ahol
született vagy mittudomén, szintén rájött, hogy az idegei meg a telke meg
mindene kikészül ettől a szar kutyától, és kib...ta az utcára. Pechemre arra
járt a lányom, hogy jajdearanyos kutya, és befogadta. Nagy lelkesen elújságolta
az anyjának, az meg azonnali visszavitelt és otthagyást javasolt, de nem ez
történt. Immár 12 éve szívás van vele. Most már kissé nyugisabb, elvan, de
állandóan résen kell lenni.

> Volt, van több kutyánk is, köztük a most elpusztult öreg ónémetjuhász,
> akit  méltán  irígyelhettél  volna  ha ismered. Ő is csak az én egyéni
> jeladásomra    ment    át   az   úttesten,mástól  utasítást, kaját nem

Hát igen, irigy is vagyok utólag is.

> Ugyanakkor  van  egy, amúgy komoly külsejű, Jimmy nevű ebünk, az
> olyan sötét mint az éjszaka.

És ez nem valami agárszerű fajta? (Valahogy belémivódott, hogy sötét agyú kutya
csak agárszerű lehet. :-) )