[Epitesz-barkacs] kupakkal vs kupak nelkul

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Dec. 17., P, 15:55:28 CET

van egy PB palack, amin ra van irva 7kg, es folias szamokkal, hogy 6,9

papírok szerint 11,5 kg gáznak kellene benne lennie

a fogantyus menetes kupakkal együtt, gazzal toltve mertem
17,1kg-ot, a kupak 30dekagr, azaz kupak nélkül 16,8kg.

------------
amivel mértem: horgász mérleg, analóg, rugós, lógatós
http://hohohorgaszbolt.hu/shop/kepek/nagy_kepek/aprocikkek/tn_1analog_merleg_a
v_1074.jpg
és ami 10kg lisztet 10kg-nak mért
-------------

ha igaz a fóliásan ráragasztott 6,9kg (ami a kupak nélküli, töltetlenül
üresnek
kellene a Totalgaz telepén a mérlegen), akkor 11,5kg töltet mellett
6,9 + 11,5 = 18,4 kg
kupakkal együtt 6,9 + 11,5 + 0,3 = 18,7 kgnak kellene lennie

tehát 1,3 -- 1,6 kg gázzal csap be a Totálgáz (piros fóliával leragasztott)

a morgásom tárgya most még bontatlan, kb ma este kellenem palackot cserélni
tehát ezt most szopnom kell,
de
holnap új palackcsere lesz, a terményes srácnál van "hitelesitett mérleg",
méregetve lesz, és a lezárt  fólia biztosíték arra, hogy nem a cseretelepes
srác
szedte le, hanem a töltőtelepen b at sszák át a népet :-(

isten bocsássa meg nekem, de 4485Ft esetén
legalább  4485/11,5 * 1,3 =  507Ft-tal vagyok megcsonkítva :-(

mérte már meg valaki a " hitelesnek tűnő " palackot?