[Epitesz-barkacs] kupakkal vs kupak nelkul

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Dec. 17., P, 16:23:50 CET

tudod ez olyan mint amikor veszel egy tábla lemezt és a 2000*1500 helyett
1999*1499,
de még soha nem láttam 2001*1501 méretet.

vagy veszel 1m2 csempét és amikor kiteszed a földre akkor hát bizony látod,
hogy a fugát is eladták neked csempe áron.

vagy veszel egy 500 gb winchestert és 430-470 gb-ot kapsz.

ez egy ilyen világ, fogd a pénzt és fuss.

és a gázra vissza térve a fűtő értékét még nem is mérted le.

régebben használtam pb gázt autóba és az (akkor még primagáz) 100 km-t ment,
míg a mol csak 80-at.

de sorolhatnám még oldalakon keresztül, hogy hol mennyivel és hogyan csapnak
be.

zsolt