[Epitesz-barkacs] kupakkal vs kupak nelkul

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Dec. 17., P, 19:03:41 CET

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2010.12.17. 18:43:57 +1h-kor írta:

> az (van-volt) írva a dobozra, hogy a felszúratlan 33 gramm alatti patront a
> kereskedelem díjmentesen kicseréli.
> tehát ha egy doboz 330 gramm alatt van akkor nyílván valamelyik(ek) kevesebb
> súllyal bírnak. (és még nem is számoltam a papírdoboz súlyát)

a budapesti 8ker József krt - Baross u. saroktól 50 méterre van egy mintabolt,
ott van/volt az ügyféltérben egy kis digitális mérleg, ott egyesével
megmértem,
amik kiakadtak, azt odaadtam nekik, kaptam másikat, azokat megint lemértem,
mindaddig, amíg hibátlanná nem vált stb,  nem sértődtek meg,
ott ez természetes volt. ( persze lehet, hogy az anyámat emlegették, de
ezt nem hallottam )