[Epitesz-barkacs] kupakkal vs kupak nelkul

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 17., P, 22:49:00 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> rosszul írtam: szóval a palack  ráírt súlya + 11,5kg, ahol
> a gázpalacktöltő cég ráolvasztott szalagja "hitelesíti", hogy ők
> mérték ( tehát szerintem a töltőcég a ludas )

Biztos, vagy a te mércéd.

Most eszembe jutott, hogy van egy majdnem tele gázpalack. Kicsit használtam
belőle, nem tudom, mennyi fogyhatott, ólmokat öntögettem, azt melengettem, meg
az öntőformát. A komplett súlya most 18,1 kiló, és 7 kiló van ráírva, szóval
11,1 még lehet benne. Az meg eléggé valószínű, hogy 0,4 kilót elhasználtam.

Szóval lehet, hogy ha shell benzinkúthoz mész, ahonnan én szoktam venni, jobban
jársz.