[Epitesz-barkacs] kupakkal vs kupak nelkul

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Dec. 18., Szo, 11:23:49 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.12.18. 07:44:37 +1h-kor írta:

> Mágus Bérprogram Demo  wrote:
>
> De végülis mindegy, elhiszem, ezért írtam, hogy másik beszerzési forrást
> kellene
> keresni. Nekem a shell benzinkút bejött. Persze csak ez az egy, mert máshol
> még
> nem vettem gázt.

> Szűzen, tehát nincs megbontva? Mert akárhogy is, de ez kevés.

szűzen, nincs felbontva, és a terményes ma nem nyitott ki, tehát most is
továbbra is bontatlan, bizonyték gyanánt

> Ehhez képest a benzinár bakfity. (Nem azt akarom ezzel mondani, hogy
> csalások rendben vannak, de beláttam jó rég, hogy úgyis mindenütt át akarnak
> b..ni. Tehát bekalkulálom az árakba. Ha aszongya a piacon valamire az eladó,
>
> Érdekességnek jó, de ennyit hidd el, nem éri meg vele vacakolni.
> Megállapítottad, hogy átvertek. Keress másik helyet, és azt is mérd le.
> aztán
> haramdikat... és ha megtalálod a legjobbat, ahol a legkevésbé vertek át,
> ezentúl

a mi falunkban van a terményesnél ( most 4485Ft,  Totálgáz, piros  1,6kg
Totálgázos átveréssel)

most vettem másfél órája Bp18ker Alacska lakótelepnél ( 4790 Ft, Prímagáz kék
szalag,
ez "csak" 0,6kg átverés, ezt most mértem le )

ehhez képest vagy 8km-re van talán mégegy valahol, de hogy az milyet árul, még
nem tudom

> onnan hordd a gázt. (És akkor még nem foglalkoztál a fűtőértékkel. :-) De
> sosem  késő! :-) )

már 20ezer alatti lopásnál a kisember lekasznizható (egyetértek vele, és már
20évvel ezelőtt meg kellett volna tenni), akkor 500 - 800 Ft / gázpalackos
töltési csalásért "visszaesőként"  a Totálgáz céget legalább bírságolni is
kellene
( a bontatlan matricás bizonyiték a kezemben van, ezért ugathatok ellenük )