[Epitesz-barkacs] Termosztátos mosdócsap + zuhany

Topybear topylista1 at topybear.hu
2010. Dec. 18., Szo, 21:02:49 CET

  On 2010.12.18. 19:56, Szabo Endre wrote:
> hülye kérdés:
> sima ocsó termosztátost fúróval, .hegesztéssel nem lehetne átbütykölni?

Hát az olcsóbbak is a tizenezres kategóriában mozogtak, amikor három éve
keresgéltem, ráadásul eléggé ki van tömve ezeknek a bélése. Meg ahogy az
egyik vizesem mondta, a krómozott szerelvények díszítik a fürdőszobát,
egy összebuherált csapot legfeljebb modern művészetnek lehet eladni. ;)

Igazából nem tudjuk, hogy milyen használati szokások vannak Gáboréknál.
Mert vannak ún. termosztátos előkeverők, ezekbe bemegy a hideg és a
meleg aztán az előre beállított hőfok jön ki (ezeket rakják pl. a
gombos-időzítés csapok elé - már ahol nem konstansan a hideg van bekötve).
Úgyhogy ha csak pl. a meleg hőfokának maximalizálása a cél, akkor ezt a
mosdó alatt be kell kötni a csap melegvizes bemenőjére, rá a melegvíz
meg a hidegről egy leágazás és kész. Viszont azért ez eléggé korlátos
használata a hőfokszabályozásnak. Mondjuk forró bejövő és kisgyerek
mellett valószínűleg megérné (laktam albérletben az újpesti erőműtől nem
messze, ott pl. baromi forró volt a bejövő).

Topy