[Epitesz-barkacs] Termosztátos mosdócsap + zuhany

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2010. Dec. 18., Szo, 23:08:01 CET

Hi,

2010. december 18. 21.02.49 dátummal Topybear az alábbiakat írta:
> Hát az olcsóbbak is a tizenezres kategóriában mozogtak, amikor három éve
> keresgéltem, ráadásul eléggé ki van tömve ezeknek a bélése. Meg ahogy az
> egyik vizesem mondta, a krómozott szerelvények díszítik a fürdőszobát,
> egy összebuherált csapot legfeljebb modern művészetnek lehet eladni. ;)

  :)

> Igazából nem tudjuk, hogy milyen használati szokások vannak Gáboréknál.

  Alapvetően a panel-melegvíz a probléma forrása, vagyis állandóan változik a
hőmérséklete, így az ember állandóan állítgatni kényszerül, mert másodpercek
alatt képes a melegvíz 40 fokról 55-60 fokra melegedni és viszont, éppen mi
jön az öt emeletnyi csőben... :)

  Egyelőre úgy vagyok a dologgal, hogy a jelenlegi csaptelepből szivárog a
víz, így mindenképpen le kellene cserélnem, ami 15-20e forint lesz egy közepes
minőségű csaptelepet tekintve, attól meg csak egy ugrás a 40e forint, de
egyelőre nem akarok ennyit költeni erre... még gondolkodom a dolgon. :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor