[Epitesz-barkacs] kupakkal vs kupak nelkul

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 19., V, 19:25:39 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> egy digit. fürdőszobamérleg mennyire mér pontosan? ( tehát "csak"
> 17kg-ot már tud mérni? )  ugyis kellene már ilyesmit beszereznem :-(

Az enyém 3-tól 180 kilóig mér. Méghozzá meghökkentő reprodukciós képességgel.
Tehát ráállok, mér valamennyit (130 táján), aztán a kezembe veszek egy 30 dekás
holmit, újra ráállok, és 0,3-mal többet fog mutatni, aztán leteszem, megint az
eredetit, felveszem, megint a +0,3-at.

Már olyat is csináltam próbaképpen, hogy lemértem magam, aztán brunya üvegbe,
ismert tehát a csökkenés, újra mérés, és egész jól kimutatta.

Persze a digit mivoltból következik, hogy az utolsó jegyben lehet erre-arra
tévedés.

Tipusa: opera (ez volt rá írva), üveglapú, 5ezer Ft.

A korábban vett dupla árú nem üveg sokkal szarabb. Magasabb az alsó érték, és
csak 150 kilóig mér, valamint a fenti kísérlet sikertelen. 1-2 kilót se biztos,
hogy észrevesz, ha a kezembe veszem.

Ráadásul a régebbi, drágább mérleg úgy működik, hogy előbb meg kell nyomni, hogy
mérésre kész legyen, aztán lehet ráállni. Erre meg csak rá kell állni.

Szóval ha még kapható (nem manapság vettem), ezt jószívvel javaslom. Feltéve,
hogy olcsó kell, és nem ezzel akarsz zsírszázalékot meg a jóég tudja, mimindent,
ami ma divatos, megméretni.