[Epitesz-barkacs] Noé és az államigazgatás

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Dec. 19., V, 21:05:43 CET

most kaptam

Noé és az államigazgatás

Így szólt az Úr Noéhoz:

Fél év múlva megnyitom az ég csatornáit,és addig fog esni, amíg a Földet el
nem lepi a víz. De szeretnék megmenteni néhány jó embert és minden állatfajból
egy párt, ezért építs bárkát!
Egy villámlás után a tervrajz ott feküdt a földön.

Fél év múlva elkezdett esni az eső, de az Úr legnagyobb megdöbbenésére Noé
csak ült szomorúan a kertjében, bárka sehol.
- Noé, hol a bárka? - kérdezte felháborodva.
-Uram, bocsásd meg nekem, de felmerült néhány igen nagy probléma:

1. A hajóépítéshez engedélyt kellett kérnem, de a terveid nem voltak
megfelelőek, ezért fogadnom kellett egy mérnököt az áttervezéshez.
2. A szomszédom feljelentett, hogy nem a rendezési tervben megengedett
tevékenységet akarok folytatni a kertemben.
3. Nem tudtam fát szerezni,mert--a fülesbagoly életterének megőrzése
érdekében--fakivágási tilalmat rendeltek el.
4. Ahogy elkezdtem begyűjteni az állatokat, beperelt egy állatvédő egyesület.
5. A Katasztrófavédelem közölte, hogy nem építhetem meg a bárkát, amíg nem
készíttetek egy hatás tanulmányt az özönvízről.
6. Ezután konfliktusba kerültem az Esélyegyenlőségi Hivatallal az ügyben,
mennyi kisebbségit viszek magammal. Ennek az lett a vége, hogy lefoglalták a
félkész bárkát.
7. Amikor el akartam hagyni az országot, közölték velem, hogy adótartozásom
van, így nem mehetek sehová.Most úgy ítélem meg, hogy körülbelül még 5 év kell
a bárka elkészítéséhez.

Ekkor elállt az eső, és kisütött a nap.
- Úgy döntöttél,mégsem pusztítod el a Földet? - kérdezte Noé bizakodva.
- Nincs rá szükség,-mondta az Úr -, megteszi helyettem az államigazgatás.