[Epitesz-barkacs] kupakkal vs kupak nelkul OT

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Dec. 19., V, 22:37:50 CET

Pataki István  <pataki.istvan at freemail.hu> 2010.12.19. 21:08:35 +1h-kor írta:

> [...]
>
> Valamit ne feledjünk el közben. A "pult" túloldalán is éppen olyan emberek
> ülnek, mint mi, netán a feleségünk/férjünk, gyerekünk vagy szülőnk, rokonunk
> vagy barátunk (esetleg mi magunk?). Ha őket kérdezzük, akkor mindjárt
> kiderül, hogy a vevő a hülye, és elbeszélésük alapján ez könnyen legalább
> olyan erős meggyőződésünkké válik, mint az, hogy rossz a "rendszer".
>
> Ilyen értelemben talán helyesebb lenne azt mondani, hogy "rossz a világ".
> No, dehát a világ (és benne mi) olyan, amilyen, és változni csak akkor fog,
> ha nem fogjuk be a szánkat. Sokan ezt mondják (és itt szeretnék

no, a falu terményese ( aki a cserepalackos vasrácsokból közvetít )
szombaton nem nyitott ki, szóval megmaradt a bizonyíték, ill. a
terményes srácnál nem jött össze a "mennyiségi csere"

a kiürült gázpalackkal együtt az alacska lakótelepi benzinktnál  lett egy
prímagázos csere 300Ft-tal drágábbért (4790Ft), ezt itthon megmérve
"csak" 60dekával csonkított volt, és mivel valamelyik palackot
be kellett üzemelni, a 60dekás csonkítottat üzemeltem be,

a Totalgazos 1,6kilóval csonkított még érintetlen, annak a témájában
ez akadt a kezembe :-)
Kapcsolatfelvétel
Kérdése van? El szeretné mondani a véleményét?
Vegye fel a kapcsolatot a TOTAL HUNGARIA-val!

E-mail címünk:
rm.gazrendeles at total.com
hát én meg elmondtam a véleményemet,
néhány részlet :-)
~~~~~~~~~~~~~
4485 Ft / 11,5kg  * 1,6kg  = 624Ft -tal érzem megkárosítottnak magamat

tekintettel arra, hogy a cseretelepen sorban levett cserepalackot kapok
( tehát nem a személyem megszívatása, hanem mindenki ilyet kaphatott )
1 - ( 9,9 kg / 11,5kg ) = 13,9% rendszeres megkárosítás zajlik

bontatlan piros fólia miatt nem a gázcseretelepes srác szívta le a hiányt,
hanem töltéskor kaptam kevesebbbet
[...]
tekintettel arra, hogy ha nyitva lett volna, akkor sem lett volna megoldás,
mert biztos vagyok abban, hogy ő sem talált volna jól töltöttet

kérem, hogy egy "istenbizony" töltött palackkal cseréljék le a csonkán
töltött palackomat  a _!!!_ lakásomon_!!!_ , és egy hiteles digitális
mérleget is hozzanak magukkal,