[Epitesz-barkacs] kupakkal vs kupak nelkul OT

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2010. Dec. 19., V, 21:08:35 CET

Sziasztok!

Valamit ne feledjünk el közben. A "pult" túloldalán is éppen olyan emberek
ülnek, mint mi, netán a feleségünk/férjünk, gyerekünk vagy szülőnk, rokonunk
vagy barátunk (esetleg mi magunk?). Ha őket kérdezzük, akkor mindjárt
kiderül, hogy a vevő a hülye, és elbeszélésük alapján ez könnyen legalább
olyan erős meggyőződésünkké válik, mint az, hogy rossz a "rendszer".

Ilyen értelemben talán helyesebb lenne azt mondani, hogy "rossz a világ".
No, dehát a világ (és benne mi) olyan, amilyen, és változni csak akkor fog,
ha nem fogjuk be a szánkat. Sokan ezt mondják (és itt szeretnék
elvonatkoztatni a napi politikától) polgári viselkedésnek. Igenis,
reklamálni, tiltakozni kell, kinek-kinek vérmérséklete szerint, néha fejjel
menni a falnak, és vannak korok, helyzetek, amikor az ember ebbe bele is
pusztul.

Mégis, akkoris, mert ez viszi előrébb a "világot".

Üdv
pi