[Epitesz-barkacs] merre vigyem...?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Dec. 17., P, 18:52:03 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.12.17. 07:26:13 +1h-kor írta:

> Na akkor belesaccolok: olajradiátor. :-)

majdnem :-)

> Most elég szar lehet a helyzet, ha bármiért nem lehet a kazánt rakni, a
> klíma
> sincs beüzemelve, az olajradiátor meg zabál, mint állat, kint meg (épp most)
> van
> vagy -10 fok, és még a nap se süthet a borult ég miatt.

van  egy indesit beépíthető gázfőzőlap a konyhában

közepes főzőzóna, 2000 W/70 mm
takarék főzőzóna, 1000 W/54 mm

ezek kislángon  talán 1000W + 500W lehet,
és PB palackkal kb 28Ft/kWh (4485Ft/palackcsere)
a villany pedig kb 48 - 50 Ft/kWh (legalábbis nekem)

egyik:
az ipari PBgázos hőlégfúvóban láttam egy sima 15kW-os
főzőzsámoly lángégőt égetni
(nagy hőfok)

másik: (ez lett kipróbálva)
vizet melegítek,
a közepes főzőn kis lángon 20liter víz (lefedve) 80celsius
a kicsi főzőn kis lángon 10liter víz (lefedve) 80celsius
és az edények mellett a maradék "veszteséghő" is
a konyhában maradt. ( ennyi égéstermék talán elmegy
egy "nem állandóan használt" helyen szerintem )

villanyradiátor csak a szobában mehet (hogy ott ne legyen égéstermék)