[Epitesz-barkacs] klimatoltocso

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 21., K, 07:20:42 CET

Még most sincs meg, viszont 2 napja gondoltam egyet, és bekapcsoltam a korábban
hibajelzéssel kiszálló kütyüt. Elsőre nem akart menni, akkor kihúztam, aztán
újra be (pontosan ki akartam deríteni, mi a baja), azóta folyamatosan és
hibátlanul megy. Szóval lehet, hogy nem gázhiányos, hanem elektromos baja volt.
Ami nem valószínű, hogy elmúlt, csak most van kontakt pl a kondinál. Majd bele
kell másznom, de ez könnyebb lesz, mint gázzal töltögetni.

Pedig úgy emlékeztem, hogy a kültéri nem egyformán deresedett, amikor a hiba
bejött, ebből gondoltam a gázhiányt, de most szépen egyformán deresedik teljes
magasságában.

Ennek következtében most már aztán, hogy hirtelen nincs rá szükség, elő kéne
kerülnie annak a töltőcsőnek. :-)