[Epitesz-barkacs] Fw: kupakkal vs kupak nelkul OT

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 20., H, 16:40:08 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> 3.1.5. Az üres palack tömegét, tara tömegét és urtartalmát három
> számjegyes pontossággal kell megadni. Urtartalomnál lefelé, a
> tömegértékeknél felfelé kell kerekíteni.

Kell kell, hát persze. Ha azt akarod, hogy megbénuljon a vasúti közlekedés, nem
kell mást tenned, meg az összes vasutasnak, mint a szabályokat maradéktalanul
betartani.

Én pl ha megfürdök, a mérleg megmutatja, hogy mennyi mocskot szedtem le
magamról. :-) Ha a gázpalackot elég sokági vonszolják a földön (gyakori
látvány), akkor elég sok alu eltűnik az aljáról, az összeverődéskor meg az
oldaláról.

> köszi, ezen a téren nincs ilyen lelki problémám, az általad
> említetteket én is így látom

Na már csak a nagyságrendjét kell felmérni, és kiderülhet, hogy minimum 10-szer,
ha nem többször annyi a rossz technológia miatti gázfogyasztás, mint amennyivel
átvertek.