[Epitesz-barkacs] Fw: kupakkal vs kupak nelkul OT

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Dec. 20., H, 15:56:49 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.12.20. 14:31:54 +1h-kor írta:

> és mindjárt más lett a leányzó fekvése ugye. :-)

egy kicsit tényleg javult :-)

> Lehet mérési hiba is, vagy a gravitáció lett kisebb, vagy elkopott belőle a
> sok
> rakodástól ennyi alu (ez egyébként nem vicc). A gáz nem old ki belőle
> alumíniumot? :-)

14/1998. (XI. 27.) GM rendelet  a Gázpalack Biztonsági Szabályzatról

3.1.5. Az üres palack tömegét, tara tömegét és urtartalmát három számjegyes
pontossággal kell megadni. Urtartalomnál lefelé, a tömegértékeknél felfelé
kell kerekíteni.

taratömeg 6,801 - 6,899 között 6,9 vagy  6,851 - 6,899 között 6,9 ?
( mert szerintem a szokásos 0,5 alatti lefelé itt nem lehet )

> Mostantól szerintem nyugodtan áttérhetsz arra, hogy belegondolsz a gáz
> felhasználási technológiákba. Pl főzési mód, milyen edény.... A
> rozsdamentes, jól

köszi, ezen a téren nincs ilyen lelki problémám, az általad említetteket
én is így látom