[Epitesz-barkacs] Fw: v.o.mm

cst maguspr at freemail.hu
2010. Dec. 22., Sze, 21:53:59 CET

a PBből  a hivatalos  30mbar-ja mellett kívánom majd a kislángot
visszamacerálni,

jelenleg 1 láng van visszamacerálva, de nyomásmérő nélkül, emiatt még a
visszamacerálás nem 100%-os,  de továbbra sem kormoz, stabilan ég.

( a mellékelt képen a fehér nyilas legkisebb égőt maceráltam vissza,
és még így is forr takaréklángon egy 4literes fazékban a leves :-(
fedél alatt  )

ezt a visszamacerálást kb 1/2 éve csináltam meg, de már elfelejtettem, hogy
hogyan csináltam meg, pedig  még a 3 másik égőt is macerálni szeretném

hol a fenében lehet ezeket a préselt krómozott vaslemezes asztalra
szerelhető
ketyerében az égőket  "lángcsökkenteni" ??