[Epitesz-barkacs] Fw: v.o.mm

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Dec. 22., Sze, 23:22:45 CET

cst wrote:
> [...]

Ja, szóval az a bajod, hogy túl nagy lángon ég, és takarékra letekerve is túl
nagy?
Akkor egyszerű a feladat.
Valószínű le kell venni a gombokat, amik simán lehúzandók, semmi macera. Utána
találsz alattuk valahol kis csavarokat rézből, ezek valamelyike hat a
takaréklángra. Elvileg kettő kéne legyen, az egyik a levegőt állítja, ezzel
lehet elkúrni, hogy kormoljon vagy hanggal égjen :), ez az, amit nem nagyon kell
bántani. A másikat meg takarékra tekert gomb mellett lehet olyan kicsire is
állítani, hogy az egyliteres edényben is abbamaradjon a forrás.

A nyomáscsökkentőt nem kell macerálni, ez akkor is kicsire állítható, ha netán
tudomisén 50mbarra van a nyomás állítva. Ezzel a csavarral olyan kicsire is
belőhető a takarékláng, hogy már instabil.