[Epitesz-barkacs] berobbanos indesit gazfozolap

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Dec. 26., V, 12:31:20 CET

a 4 gázlángból szerencsére csak 1 lett berobbanós fajta

a  kétkezes begyújtásnál a gázfőzőlap alól  elől-hátul 50 + 50
centiméter szélességben  láng csap ki ennek az 1 gázégőnek
az esetében,  a másik 3 láng rendesen begyújtható és rendesen használható

gyorsan elzárva a reduktort a "lezárt csap ellenére" jön láng,

de ha az "égésbiztosító" 1/2 perc után már lezárt,
utána már  használható a ,aradék 3 láng

ezekből arra gondolok, hogy a  " robbanós csapból " csak kevéssé
szivároghat, és a "robbanós csap" és az égőfej közötti szakaszon
ömölhet a gáz.

a "robbanós csap" és az égőfej közötti szakaszon rézcső
helyett mi viheti a gázt? ( mert ha rézcső lenne, a rézcső
100bart is kibírná )

azért sem tetszik, mert hogy én sem maceráltam  és
gondolom az angyalkák sem másztak be a gázfőzőlap
belsejábe, hogy szétszedjék, vagy rézscsövet fűrészeljenek :-(

hasonló tapasztalataitok vannak véletlenül?