[Epitesz-barkacs] berobbanos indesit gazfozolap

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Dec. 26., V, 18:23:19 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.12.26. 17:18:38 +1h-kor írta:

> [...]
> valahol a "robbanós csap" után ömlik a gáz még az égőfej előttről, ezt
> mindenképpen meg kéne szüntetni. Ha aszondod, hogy ennek az elzárása esetén
> nincs szivárgás, akkor azt megteheted, hogy ezt valahogy használatra
> alkalmatlanná teszed, illetve hogy a gázpalackot mindig elzárjátok, és sosem
> hagyjátok a cuccot felügyelet nélkül, de az a ciki, hogy ha peches
> összetétel
> jön össze alul, képes lehet a forró cuccal együtt a tetejét ledobni, és nagy
> balesetet csinálni. Szóval mindenképpen szét kéne tudni szedni, és meg kéne

közben már beérkezhetett azt ezt követő levelem, de már egy érdekes próba
is megtörtént:

leszereltem a fényes nagy fedlapot, és a fehérnyilas és a pirosnyilas
2 égöre a kupakokat  visszatettem.

először a "nem robbanósat" bekapcsoltam, és utána a berobbanósat
(így már láttam, hogy hogyan következik be a belobbanás)

hát ez úgy csinált, hogy a szikra begyújtotta a gázrózsát, és kb 2másodperc
után
a gázcsapnál kiömlő lobbant be, és amíg a reduktornál levő csapot elzártam
és utána a csóból való kiégés pár másodperce lezajlott, módomban
volt megfigyelni a belobbanást és az utána levő lángcsóvát.

szóval a belobbanás és a lángcsóva mindig felfelé szállt, oldalirányba
nem ( tehát nem a csaptól jövő oldalirányú aluminiumcső és nem a csavarja )
hanem lefelé ömlött a gáz, és a sárga lángcsóva a csap aljától kezdte
kezdte körbenyalni a csapot függőlegesen felfelé

szóval először be kell szereznem azt a CAL22100 -as jelű csapot,
azt jól szemrevételezni és körbefényképezni "jó állapotban"

aztán lecserélés után a gázokádó alját, utána meg szétszedni, és
lépésenként lefényképezni, mert  bizalomvesztő, hogy
a következő lángcsóva szilveszterkor csaphat fel, utána meg húsvétkor
pláne úgy, hogy nem volt semmiféle mágusbarkács behatás sem.... :-(