[Epitesz-barkacs] berobbanos indesit gazfozolap

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Dec. 26., V, 15:40:24 CET

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2010.12.26. 12:31:20 +1h-kor írta:

> a "robbanós csap" és az égőfej közötti szakaszon rézcső
> helyett mi viheti a gázt? ( mert ha rézcső lenne, a rézcső
> 100bart is kibírná )
>
> azért sem tetszik, mert hogy én sem maceráltam  és
> gondolom az angyalkák sem másztak be a gázfőzőlap
> belsejábe, hogy szétszedjék, vagy rézscsövet fűrészeljenek :-(

szóval sikerült leszednem  a 12db bontható csavarral (véső és
kalapács nélkül :-( ) a fedőlemezt

a gázcsapokon található "CAL22100" alapján találtam képet is róla

************************
http://www.miriad-products.com/shopimages/products/thumbnails/081726800.jpg
-------------------------
Tap h/p med CAL22100/20.28
081726800 Tap

http://www.miriad-products.com/product.php?xProd=11924&xSec=77
*************************
tehát a gázömlést okozó alkatrész NEM az Indesit saját alkatrésze

sajnos a sem a  http://langor.addel.hu/search.php..... útvonalon,
sem a   http://bolthely.hu/orczy/kereso... útvonalon nem találtam hozzá infót

http://89.133.217.131/main.php?mode=term_detail&c_oid=5211537&termekar=0&akcio
s=0
FEG503. Gázcsap sütőhöz +termosztát INDESIT. A terméknek nincs helyettesítője
úgy néz ki, hogy az orczyékhoz hasonló megjelenésű lapon valamikor létezett
ilyen alkatrész, de ma má üres.

úgy látszik, hogy alkatrész a megszokott kiskereskedelmi úton nem
lesz beszerezhető

a  http://www.indesit.hu/indesit/2/assistanceContactUs.do
lapon sincs szó alkatrészbeszerezhetőségről

no, majd holnap kiderül, hogy élnek-e:
**************
Ügyfélszolgálat Te és az Indesit Lépj velünk kapcsolatba!
Indesit Company Magyarország Kft.
1139 Budapest,
Pap Károly u. 4-6
Tel.: 06-40-989900
Információ és katalógus kérés:
service.hu at indesit.com

Szervíz:
service.hu at indesit.com

Marketing:
service.hu at indesit.com
*************

ha másképp nem megy, a gyártótól talán be lehet szerezni,

Miriad Poducts Limited
Park Lane
Dove Valley Park
South Derbyshire