[Epitesz-barkacs] bemarasos ablakszigeteles

(G)feri mekk-elek at freeweb.hu
2010. Dec. 27., H, 12:03:02 CET

Hát  igen,  kis  türelemmel  egy  közönséges  sarokcsiszolóval is némi
kitartással   kimarható  a  horony,  legfeljebb  néhol  kicsit mélyebbre
sikerűl. De ha teszek a flex korong mellé egy a külső átmérőjénél pl. 7
mm-rel  kisebb  átmérőjű  alátétet,  máris  megoldható  az állandó nut
mélység. Egyedűl tokoknál a sarkokkal leszek gondban, ott meg tényleg jó
megoldás  a  Józsi  által  ajánlott  fúrószerűség. Ha meg profi-tiszta
munkát is akarok, mellém állítom marásnál az Asszonyt egy porszívóval :).

Feri

jhidvegi!