[Epitesz-barkacs] Padló, mennyezet + egyebek

Szaniszlo Zsolt szaniszlo.zsolt at gmail.com
2010. Dec. 28., K, 00:11:17 CET

Üdv. a kedves listatagoknak,

Néhány kérdés fogalmazódott meg bennem:
1. Mosogatószer: Én általában mosogatószivaccsal + sima "forró" vízzel
mosogatok (50-60 fok), külön vegyszer nélkül, az ilyen víz simán,
maradéktalanul eltávolítja a zsírt/olajat az edényekről, az egyéb
szennyeződésekről nem is beszélve. Miért szükséges külön vegyszer
használni? Mivel nyújt többet? A neten nem igazán van erről infó :)
2. Az ablakok keretébe miért nem tesznek valamilyen szigetelőanyagot,
pl. hungarocellt? Sokkal jobban szigetelne (?), mint a legmodernebb 7
légkamrás profilok.

Tanácsot is szeretnék kérni jövő évi projektek megtervezéséhez :)
1. Tetőtér mennyezet szigetelés: gipszkarton mennyezet, felette
valamilyen kőzetgyapot. A gipszkarton fölé jutni macerás, ezért elsőre
arra gondoltam, hogy alulról, hungarocellel (mondjuk 5 centissel)
szigetelnénk, majd tapétáznánk. Igaz, kicsit alacsonyabb lenne a
mennyezet, de ennyit elviselnénk. Ez lehetne így?
2. Szoba: szoktak egy szobát alulról szigetelni úgy, hogy alulra
valamilyen párazáró fólia, fölé lépésálló hungarocell, majd erre
laminált padló?

Köszönöm a válaszokat.
Zsolt