[Epitesz-barkacs] berobbanos indesit gazfozolap

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Dec. 28., K, 13:36:16 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.12.26. 17:18:38 +1h-kor írta:

> Amit itt leírtál, egy jó súlyos, és feltétlenül orvosolandó hiba. Nyilván
> valahol a "robbanós csap" után ömlik a gáz még az égőfej előttről, ezt
> mindenképpen meg kéne szüntetni. Ha aszondod, hogy ennek az elzárása esetén
> nincs szivárgás, akkor azt megteheted, hogy ezt valahogy használatra
> alkalmatlanná teszed, illetve hogy a gázpalackot mindig elzárjátok, és sosem
> hagyjátok a cuccot felügyelet nélkül, de az a ciki, hogy ha peches
> összetétel
> jön össze alul, képes lehet a forró cuccal együtt a tetejét ledobni, és nagy
> [...]

hogy véletlenül se kapcsolja be az emberfia a  robbanós csapot, a rajta levő
bakelit gombot levettem, és a maradék 3 láng ( ma még ) használható.

az indesitnek irtam, hogy egy csapot kívánok venni, alkatrész nincs,
csak a szerződött szervíz, majd ők,

"A problémával kapcsolatban a területileg illetékes szervíz fog tudni
segíteni. akik
be is vizsgálhatják a készülékét és elháríthatják a problémát, ami a
berobbanást okozta. "

" elháríthatják ", ha akarják :-( ?
ehhez képest az Orczyban pl. a Karancshoz simán kaphatok gázcsapot,
alkatrészt,
tehát a karancs esetében nem vagyok kiszolgáltatva, hogy "....hatják" vagy
"nem ...hatják"

pláne ez az Indesit csak 1,5 éves, és már berobbanós, a Karancs meg 10éve sem
robbangatott....