[Epitesz-barkacs] PBgaz fejlemeny

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Dec. 28., K, 14:24:00 CET

a töltethiányos gázpalackokba.

2010 dec 23-án délután 2-kor a gázcseretelepen próbamérésre
került sor, amit vevőként kértem végrehajtatni.

kértem, hogy az általam vásárolt töltetes gázpalackot mérjük le,
mivel neki táp-terménykereskedőnél "mérésügyileg hiteles"
mérlege van, és én nem vagyok biztos abban, hogy az a
sértetlenfóliás palack a 11,5kg töltetet tartalmazza-e.
(mert hinni csak a templomban kell)

a palack oldalán 6,9kg tara, a palack fejébe beütve:
tara 6,90, a menetes védőkupak 30deka,
a töltetnek 11,5kg-nak kellett volna lenni:
tehát 6,90 + 11,50 + 0,3 = 18,70 lenne, ha rendben volna

a mérleg nullán állt, bontatlan palackot ráhelyeztük, mért "hiteles"
18,6kg-ot, gyakorlatilag ugyanannyit, amennyit én otthon."hiteltelenül"

Közben mobilról próbálta hívni a "gázterületi vezetőt" (vagy hasonló
rangú valakit) aki "természetesen" karácsony előtt nem volt elérhető,

a srác mondta, hogy ilyen méréses igény nem merült fel eddig,
ezért próbált a totálgázosoknál találni "valakit", aki segíteni
tudna neki, hogy mi a teendő a totalgaznál ilyenkor

Gázügyben sajnos segítséget nem találva magára maradt
a srác, aki átérezve a problémát, ajánlotta, hogy
keressünk a cserepalackok között egy problémamentes palackot.
(amit vevőként el tudnék "megfelelőként" értékelni)

Én is kifejtettem, hogy a sráccal személy szerint nincs bajom,
mert nem Ő tölti a palackokat, hanem a Totálgázzal van a bajom.

Előszedte a következőt a vasketrecből, ami
6,8 tara + 11,5gáz + 0,3kupak = 18,6 helyett mértünk 18,5 -öt
azaz a 10deka töltethiány itt is meg volt

Előszedte a következőt a vasketrecből, ami
6,8 tara + 11,5gáz + 0,3kupak = 18,6 helyett mértünk 18,4 -et
azaz itt már 20deka töltethiány volt

Előszedte a következőt..., és végül az ötödik palack után feladta
a palackkeresést, majd felajánlotta, hogy a 10deka hiányos
eredeti palacknál "kármentesít" (45Ft) zsebből,
de azt is mondta, hogy a sorozatos töltethiányok miatt
ez csak látszólagos megoldás, és.
a srác említette, hogy hívható egy 06-40/200-029 szám

a telefonszámról kiderült, hogy
"A TOTAL HUNGARIA Kft. az üzemi ügyeleten felül 24 órás műszaki
ügyeleti szolgálatot tart fenn a 06-40/200-029 KÉK számon
(helyi tarifáért hívható). Itt jelenthető be bármilyen, az
üzemmel kapcsolatban észlelt rendellenesség, veszélyhelyzet
is. Az üzemben munkaidő alatt 50-55 fő tartózkodik, munkaidő
után szerződött biztonsági szolgálat vigyáz a telephelyre."

Az általam hiányolt gáztöltethiányos gázpalack nem szivárog,
a gáztöltőüzemük tőlem 40 kilóméterre van, ha ott felrobbannak,
az engem nem érint, karácsonykor a szerződött biztonsági szolgálatuk
telephelyi vigyázása nincs összefüggésben a töltéskor elfuserált
mérésükkel....

a neten megtaláltam a központi ügyfélszolgálatukat
Totalgaz rm.ugyfelszolgalat at total.com,
és az ő tudomásukra hozva az email  címsoron
elküldtem a  Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is
nfh at nfh.hu  még  karácsonyvasárnap este

ma reggel egy másik cseretelepen, a lőrinci temetőnél
 "KEG RT. Dunaalmás " zöld fóliás ( "www.lpg.hu" is rajta )
6,8+11,5+0,3 = 18,6 helyett  az csak 18,3-at nyomott
(viszont náluk nincs mérleg, és "csak 4290" volt a Totálgázosok
4485-je helyett) és a KEG pedig "gázfutárral" is teríti

szóval  a fóliával leolvasztott palackokat mindenki
éveken át ellenőrzés nélkül vette és veszi át ( én is :-( )
és eddig BIZALOMMAL voltam én is a fóliás leragasztáshoz,
de ez most megingott, sőt összeomlott :-(